Storytelling in Language Teaching
Uvod
Nick Bilbrough je učitelj, trener i autor brojnih priručnika za nastavnike. Podučavao je i obučavao učitelje jezika u raznim kontekstima u Africi, Bliskom Istoku, Južnoj Americi i Europi. Osnivač je i koordinator nagrađivane britanske dobrotvorne organizacije The Hands Up Project koja mladim ljudima, većinom u Palestini, pruža mogućnost učenja putem internetskog razgovora, pripovijedanja i dramskih aktivnosti.
Osvrt na tečaj
- Pripremanje nastavnih jedinica oko priča
- Učenje gramatike, vokabulara i izgovora kroz priče
- Priča kao slušni material
- Oživljavanje osobnih priča
- Važnost pričanja i prepričavanja učeničkih priča
- Leksički pristup pričama
- Priče i učenje temeljeno na zadatku
- Priče i pamtljivost
- Rad sa slikovnicama
- Spontane priče
- Intepretativno čitanje
- Umjetnost pripovijedanja
- Fizički aspekt pripovijedanja
- Suradničko stvaranje priča
- Pričanje priča koristeći Zoom
- Pričanje priča uz upotrebu zelenog zaslona
- Priče s lutkama
- Strategije stvaranja priča
- Izvođenje priča online
- Završne izvedbe i povratna informacija
Zašto odabrati Jantar...
Najviši standardi obuke za nastavnike
Dio International House organizacije
Kvalitetu potvrdile nacionalne i međunarodne organizacije
Svi tečajevi prilagođeni za Erasmus + financiranje
Tečajevi dostupni ekskluzivno u Jantaru
Saznaj više
Opće informacije
Potreba dijeljenja priča, nešto je što je svim kulturama na svijetu zajedničko otkad je svijeta i vijeka. Iz ovog se razloga, veliki metodičar poučavanja engleskog kao stranog jezika, Mario Rinvolucri, osvrnuo na pripovijedanje kao najstariju tehniku poučavanja jezika.
Priče su izvrstan kontekst kako bi izgovoreni jezik postao što pamtljiviji, kako bi se jezik predstavio i istraživao te kako bi se izgradilo samopouzdanje učenika ali i učitelja. Kada bi se nastavni program sastojao samo od pripovijedanja i zajedničkog osvrta na te priče, mogli bismo tvrditi da smo učinili sve kako bi došlo do usvajanja jezika.
U svom osnovnom obliku pripovijedanje ne zahtjeva mnogo izvora, traži jedino nešto više od ljudskog glasa. Može se pripovijedati u jako velikim razredima uz jako malo opreme. U isto vrijeme, postoje mnogi online alati koji mogu uvesti nešto novo. Ovaj će se tečaj usredotočiti na sve oblike pripovijedanja, za učitelje svih dobnih skupina. Cilj je razviti vještine učitelja kao pripovjedača, pružit će praktične strategije za upotrebu u učionici te će pokazati načine na koje možemo povećati jezične vještine učenika kroz pripovijedanje.
Saznaj više
Ishodi učenja
Po završetku tečaja polaznici će:
- imati više samopouzdanja sami pripovijedati priče u razredu, ali i potaknuti svoje učenike na to
- imati vještine i znanja za planiranje, provedbu i vrednovanje vlastite uporabe priča i pripovijedanja u nastavi stranih jezika
- postati svjesni niza praktičnih ideja i aktivnosti za izradu priča i pripovijedanja kao središnjeg dijela nastavnog plana i programa

Saznaj više
Datumi i dostupnost
Datumi za 2022. godinu
Za ovaj tečaj nemamo točno definirane datume.
Jantar - IH Split nudi mogućnost organiziranja tečaja u sklopu stručnog usavršavanja prema zahtjevima i potrebama polaznika.
Ukoliko ste zainteresirani za ovaj tečaj stručnog usavršavanja, molimo Vas da nam se javite na info@jantar.hr

Cjenik
Kotizacija mora biti uplaćena 45 dana prije početka tečaja. Račun možemo izdati bilo kojoj osobi ili organizaciji. Budući da datumi tečaja ovise o broju prijavljenih, otkazivanje nije moguće.